Veelgestelde vragen

Leveren jullie ook aan huis?

Ja! Plaats je een bestelling via onze webshop, dan kan je kiezen voor een thuislevering. Vanaf €150 is levering in heel België gratis. Voor aankopen onder de €150 rekenen we een verzendkost van €6.95 aan. Levering in Nederland, Frankrijk en Duitsland is gratis vanaf €150. Voor aankopen onder de €150 rekenen we een verzendkost van €12.95 aan.

Online aankopen kunnen ook steeds gratis afgehaald worden in onze winkel te Schilde. Bij het afrekenen van jouw bestelling kan je voor deze optie kiezen.

Bestellingen gaan elke werkdag (dinsdag tem zaterdag) op de post. Reken op een levertijd van 2-3 werkdagen na je bestelling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen door externen.

Kan ik mijn online aankoop retourneren?

Je kan een online aankoop retourneren binnen een termijn van 14 kalenderdagen. De consument (u) kan het te retourneren goed gratis naar de winkel brengen of hij kan het op eigen kosten retourneren per post. Als u gebruikmaakt van het herroepingsrecht, moet u de ontvangen goederen zo snel mogelijk en uiterlijk 14 dagen nadat u de verkoper op de hoogte hebt gebracht van uw beslissing om van de aankoop af te zien, terugsturen.

Wanneer het artikel terug in handen is van de verkoper, wordt het volledige bedrag (incl. oorspronkelijke verzendkost) terugbetaald. Afgeprijsde artikelen (solden artikelen) moeten maximum 14 kalenderdagen na aankoopdatum terug bij de verkoper zijn. Dit kan per post of door ze zelf terug te brengen naar de winkel.

Indien u een online aankoop wilt retourneren dient u een mail te sturen naar info@pippakinderschoenen.be met volgende gegevens:

  • Naam product
  • Aankoopdatum
  • Aankoopbewijs
Krijg ik een track & trace van mijn webshopbestelling toegestuurd?

Ja! Je ontvangt na het bestellen een mailtje met een bestelbevestiging. Wanneer je pakket op de post is, ontvang je nog een aparte mail met een track & trace. Hiermee kan je je pakketje volgen en leveringsvoorkeuren instellen. Wij verzenden met Bpost. 

Geen mail ontvangen? Stuur ons een mail (info@pippakinderschoenen.be) of WhatsApp naar +32 477 03 23 60.

Versturen jullie internationaal?

Wij leveren in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Yes! Wij hebben een winkel in Schilde. Hier ben je altijd van harte welkom om de schoentjes te komen passen, voelen en ruiken.

Pippa – Turnhoutsebaan 326 – 2970 Schilde

Zijn de prijzen op de webshop in- of exclusief BTW?

Alle prijzen op de webshop zijn inclusief btw.

Ik wil graag schoenen online bestellen, maar ik twijfel over de maat.

Ook online help ik je graag verder met het vinden van de ideale schoen in de juiste maat. Stuur me een mailtje, geef me een belletje, zend me een whatsappje of contacteer me via Instagram. Ik probeer altijd zo snel mogelijk te antwoorden. Van dinsdag tem zaterdag probeer ik je dezelfde dag nog terug te contacteren. Op zondagen, maandagen en feestdagen kan dit iets langer duren, maar weet dan dat ik je niet vergeten ben 😉 

Daarnaast hebben we handige meettips en een online voetenmeter.

Is jullie winkel ook open op zondag?

Wij werken in onze fysieke winkel met zondagopening tijdens bepaalde maanden. 

Wij zij steeds open op zondag in de maanden maart, april, mei, september en oktober van 10u - 13u.

(Feestdagen op zondag zijn we meestal gesloten.)

Af en toe zijn we ook open op feestdagen. Deze extra openingen kan je vinden bij onze openingsuren of op onze Instagram.

Werken jullie met een klantenkaart?

Ja! In de winkel kan je punten sparen bij elke aankoop voor een fijne korting. Hoe verder je door spaart, hoe hoger je korting wordt. 

Ook online via onze webshop kan je punten sparen. Afgeprijsde artikelen komen niet op de klantenkaart.